تکنولوژی22

تکنولوژی22

تکنولوژی22

تکنولوژی22

راهنمای جامع بازاریابی تلفنی (همراه با فنون حرفه ای)

بازاریابی تلفنی چیست؟

بازاریابی تلفنی نوعی استراتژی بازاریابی است که در آن بستگی با مشتری از طریق تلفن یا به تازگی از راه ویدیو کنفرانس بر پایه وب صورت می گیرد.


تلمارکتینگ به علت بهره‌گیری بسیاری از سازمان ها از شیوه های آزاردهنده و نامناسب در این فرآیند، گرد از دویی برانگیزترین روش ها در بازاریابی امروزین است. 


استفاده صحیح از بازاریابی تلفنی

بازاریابان تلفنی در اثناء برقراری تماس جهت فروش محصولات یا خدمات باید به مکالمات خود دقت داشته باشند. 


با افرادی تماس بگیرند که تا حدودی می دانند محصول و یا خدماتشان می تواند نیازهای آن ها را برطرف نماید.


یک بازاریاب تلفنی موفق، به نوع ای باید تبلیغات محصولات و خدمات را پیش ببرد که پاسخگوی نیاز مشتریان باشد نه تبلیغ سر راست محصول!


استفاده باطل از بازاریابی تلفنی

حتما شما هم به دفعات با تماس های مکرر بازاریابان تلفنی و یا کارشناسان فروش محصولات مختلف به خصوص دستگاه های پالایش آب مواجه شده اید. این گونه تماس ها معمولا در سررسید نامناسب اتمام می گیرند و اصلا علاقه و دربایستن های مشتری در نظر گرفته نمی شود و معمولا برای مشتریان ناخوشایند است.


تاریخچه بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی در نخست بدست برخی از نسوان خانه دار که جهت یافتن مشتری برای شیرینی های خانگی شان با کسان گوناگون تماس می گرفتند، پایه ریزی شد. در آن سررسید بازاریابی تلفنی مورد استفاده چندانی نداشت.


تا سال 1965 بازاریابی تلفنی تدریجا مورد پروا قرار گرفته و به یک پروسه چیره دست تبدیل شد.

تا سال 1970 بازاریابی تلفنی بسیار فراگیر و محبوب گردید.

تا به این روز، بازاریابی تلفنی یک طریق سرشناس برای فروش شناخته می شود.

شغل بازاریابی تلفنی

نام های دیگر برای این حرفه شامل موارد زیر می شوند:


تنظیم کننده قرار های ملاقات

 نماینده توسعه کسب و کار

کارشناس مرکز تماس

اپراتور مرکز تماس

نماینده مرکز تماس

نماینده خدمات مشتری (CSR)

به چهره روزانه، بازاریاب تلفنی، مکالمات از قبل تعیین شده ای را با احضار از روی متنی که معرف سرویس ها یا محصولات است، برای فروش ارائه می دهد الی مشتریان خفته را متقاعد به خرید یک سرویس یا فرآورده یا حمایت مالی نماید. آن ها با کسان عادی یا تجار برای فروش محصولات یا سرویس شان و یا تقاضا پشتیبانی های مالی برای خیریه تماس حاصل می کنند. 


یکی از اصلی ترین مسئولیت های بازاریاب تلفنی، روشنگری در باره محصولات یا سرویس ها و قیمت ها و وانگهی پاسخ دادن به سوالات مشتریان است. 


برخی متعلق به ها همچنین اطلاعات مشتری نظیر نام، آدرس و نحوه پرداخت را توسط آورده و سفارش مشتری را در کامپیوتر وارد می نمایند.  


در یک روز کاری عادی، تکاپو دیگری که بازاریابان تلفنی سپریدن می دهند شامل ثبت اسامی، آدرس ها، خریدها، و واکنش های مشتریاناحتمالی که با آن ها تماس گرفته شده و حتی ست کردن جلسه برای تیم فروش می باشد.  


به علاوه، آن ها اسکریپت های فروش را  با در عقیده دریافت نیازها و علاقه های افراد ویژه تنظیم می کنند.


تکنیک های بازاریابی تلفنی

بازاریابان تلفنی باید با اصول بازاریابی موفق آشنایی کامل داشته باشند و همچمنین باید بدانند با سپریدن چه کارهایی شدنی است بازاریابی منجر به شکست شود. در زیر به بررسی این موارد می پردازیم.


24 کاری که بازاریابان تلفنی باید سپریدن دهند:

1. درخواست های خود را مطرح کنید. هر درخواستی از آنگونه برگزاری جلسه، دمو، فروش دارید را مطرح کنید زیرا انگیزه تماس شما نیز همین موارد است.


2. با شیوه طرح سوالات بازاریابی تلفنی به نکوداشتن آشنایی داشته باشید. سوالاتی مطرح کنید که طرف مقابلتان را مشتاق به پیوسته مکالمه نمایید و اطلاعات به دست بیاورید.


3. اعتماد به نفس داشته باشید. حس خودباوری شما به مشتریانتان منتقل می شود. انتظار موفقیت داشته باشید الی بتوانید به این هدف برسید.


4. دلیل داشته باشید. ملت به روابط و صمیمیت اهمیت می دهند. اگر شما در مورد آنچه که رهنمود می دهید دانستن مثبتی نداشته باشید بعد مشتریان احتمالی شما نیز علاقه مند نخواهند بود.


5. شکیبا باشید. بازاریابی تلفنی مستلزم صرف سررسید و پشتکار است.


6. طریق تبلیغ خود را در صورت ناکارآمدی، تغیر دهید. ساختار تماس خویش را همانند یک سرگذشت خوب برنامه ریزی کنید. در پیش درآمد پروا شخص مورد عقیده را به خویش جلب کنید سپس او را متقاعد کرده و در نهایت صحبت های خویش را به خوشی به فرجام برسانید.


7. یک لیست تماس مناسب برپایی کنید. پیش از برقراری تماس نسبت به قابل استفاده بودن آن اطمینان حاصل کنید. یک فهرست تماس پسندیده تاثیر زیادی در دستیابی به کامیابی دارد.


8. مطمئن باشید که خط تلفنتان هیچ سخت فنی ندارد لغایت در هنگام مکالمه خللی برپایی نشود.


9. کوشش کنید افراد کلیدی سازمان مورد نظر را شناسایی کنید لغایت بتوانید بر روی کسان تصمیم گیرنده تاثیر گذار باشید.


10. با مشتری احتمالیتان به این تفاهم برسید که بعدا در یک فرصت سایر با آن ها تماس داشته باشید. حتی در حال حاضر اگر علاقه ای از خود اثر ندهند، اوضاع می تواند تغییر یابد.


11. دفتر یادداشت خویش را برای انسجام در تاریخ های مناسب در ساحل خویش آماده داشته باشید.


12. به دقت گوش دهید. شما صاحب دو گوش و یک دهان هستید. پس کوشش کنید بیشتر شنونده باشید.


13. به روش مکالمه خود دقت داشته باشید. پشت تلفن با تن صدا، سرعت و لحن پسندیده گفتگو کرده و خود را فردی چیره دست اثر دهید. در کران توان، خود را با مشتری احتمالیتان تطبیق دهید.


14. مطمئن باشید که با فرد تصمیم گیرنده تماس حاص کرده اید پس سوالات خود را با او مطرح کنید.


15. ایمیل های آماده داشته باشید. مطمئن باشید که یک ایمیل پسندیده در صورت در آهنگ مشتری برای کسب اطلاعات اغلب برای ارسال به او، حاضر دارید.


16. مطمئن باشید که اطلاعات شما به روز و جدید می باشد.


17. مطمئن باشید که به کیفیت محصول یا سرویستان، اعتماد دارید.


18. تماس های خودتان را برنامه ریزی کنید. محصولات، بازار، رقبا، تبلیغات و مسائلی که کمپانی شما توانا به حل کردن آن هاست یا فرصت هایی که توسط کمپانی شما ایجاد می شود را بشناسید.


19. تماس های خود را ثبت و ضبط کنید. این پیشه را انجام دهید الی ببینید چه مواردی می توانند بهبود یابند. به تماس هایتان مجددا گوش دهید تا تکنیک های خویش را بهتر کنید.


20. اهداف واقع بینانه ای را تعیین کنید. چه تعداد تماس باید در هر ساعت پایدار شود؟ لازم است چه شمار قرار ملاقات تنظیم کنید؟ در چه چارچوب زمانی؟


21. تبسم بزنید. تبسم شما در صدایتان نمایان می شود.


22. از یک نرم افزار CRM مناسب کاربرد کنید. در این صورت شما می توانید کانتکت هایتان را به سرعت جستجو کرده و آن هایی را که به دنبالشان هستید پیدا کنید.


23. منابع و مراجع حاضر کنید الی در چهره احتیاج بتوانید مشتری را به آن ها ارجاع دهید. مثل تکاپو های گذشته، پیشینه مشتریان پیشین و مثال هایی از کسب و کارهای مختلف.


24. مطابق میل مشتریان رفتار کنید. افزار و نیازهایشان را در عقیده گرفته و با پروا به این موارد با آن ها تصادف کنید.


موارد ذکر شده در بالا رموز بازاریابی تلفنی کامیاب به حساب می آیند.


24 کاری که بازاریابان تلفنی نباید سپریدن دهند:

1. برای برقراری تماس پوزش کنید.


2. برای درخواست فروش محصول و یا خدمات بترسید که مشتری را از دست بدهید.


3. از به چالش کشیدن و براگیختن ناخشنودی مشتری احتمالی از راه پرسش سوالات خوب، حس خوبی نداشته باشید.


4. از تغییر شیوه و پیام در چهره عدم کارکرد آن، پرماسیدن خوف داشته باشید.


5. بی احترامی کردن به پذیرش مشتری احتمالی در روبرو سوالی که از وی پرسیدید.


6. صریح بودن موبایل در سررسید گفتگو کردن با مشتری احتمالی رفتار مناسبی نیست چون باعث می شود الی حواس شما پرت شود. مشتری احتمالی این طور پرماسیدن می کند که شما توجهی به او ندارید.


7. مانع از گفتگو مشتری احتمالی شوید. این شغل نشان می دهد که شما به حرف آن ها توجهی ندارید.


8. دروغ بگویید. دروغ شما در نهایت بارز خواهد شد و به اعتبار برندتان را زیر سوال می برد.


9. فراموش کردن طرح این سوال که آیا محصول یا سرویس پیشنهادی شما مورد نیاز اشخاص یا دپارتمان دیگری در کمپانی مشتری احتمالیتان هست یا نه. حتی اگر شخصی که با آن در تماس هستید علاقه ای به سرویس یا فرآورده شما نداشته باشد احتمالاً احتمالا در جای دیگری این نیاز وجود داشته باشد.


10. بر اساس دانسته های قبلی فرضیه سازی کنید.


11. بیش از حتماً نام مشتری را به کار ببرید. نیازی نیست که در هر جمله تان از نام مشتری کاربرد کنید. با انجام این کار، غیر چیره دست به عقیده می رسید.


12. تبلیغات در مورد چیزی که اطلاعات زیادی در ارتباط با آن ندارید. مشتری به آسانی متوجه عدم تسلط شما به سوژه می شود.


13. قول دادن به انجام هر کاری که  قادر به انجام آن نیستید، چه در باره محصولات و چه در مورد جدول زمانی تماس مجدد با شخص باره نظرتان.


14. تماس خویش را با عجله قبل ببرید. زمانتان را مدیریت کنید و آهسته تر پیش بروید، خونسر قبل روید و خودباوری خویش را حفظ کنید.


15. خودتان را برای شکست آماده کنید. برای خویش اهداف واقع بینانه ای که امکان دستیابی به آن ها وجود دارد، تعیین کنید.


16. چشم براه بمانید الی مشتری با شما تماس حاصل کند. مهار شرایط را در دست بگیرید و خودتان تماس حاصل کنید.


17. تماس را بدون دلیل و اتفاقاً قطع کنید. این پیشه  به برند شما لطمه می زند.


18. بی اشتیاق و کسل به عقیده برسید. این پرماسیدن شما می تواند به مشتریان احتمالیتان نیز منتقل شود.


19. زیاد تند و تند گفتگو کنید. با این پیشه شما به عقیده قابل اعتماد نمی آیید.


20. اثناء صحبت مشتری، تایپ کنید یا چیزی بنویسید. مشتریان احتمالی متوجه این حالت می شوند.


21. از جوک ها و مزاح های غیر ضروری استفاده کنید. یک راست سر ریشه-بن-بیخ مطلب بروید.


22. وسط گفتگو مشتری، آغاز به گفتگو نمایید. این شغل پرتو دهنده این است که به گفتگو های مشتری گوش فرا نمی هید.


23. بحث با فرد تصمیم گیرنده زمانی که دانستن کنید علاقه ای به محصول و یا خدمات شما ندارند.


24. اعمال زور و زورکردن درباره برگزاری جلسه با مشتریان احتمالی می تواند تاثیر بسیار منفی بر روی مشتریان احتمالی داشته باشد.


همین حال که برای پیشروی کردن فروش خود، الگوی تدوین راهبرد فروش را دانلود کنید


دانلود

خصوصیات بازاریاب تلفنی

یک بازاریاب تلفنی موفق باید ویژگی ها و مهارت هایی داشته باشد الی بتواند فرایند بازاریابی را با موفقیت قبل ببرد. در ذیل به چندی از آن ها اشاره شده است:


نگرش پر انرژی و برونگرا

این یک حقیقت است که شدنی است برخی مواقع اوقات با شیوه بازاریابی تلفنی آشنایی نداشته ایم و تجربیات ناگواری در برقراری تماس تلفنی داشته ایم. در همان سان موعد هایی نیز تجربیات خوبی از این فرایند به یاد داریم. به خاطر بیاورید که بعد از انجام تماس چگونه لبخند می زدید، زیرا شما آنچه را که باید سپریدن میدادید را انجام داده اید و این فرمایش به شما دلیل می دهد.


مهارت های خوب گوش دادن

تمرین کنید که با دقت گوش فرا دهید. وسط حرف مشتریانتان نپرید بلکه با آن ها تعامل داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که نسبت به سوالات مشتریان درک کامل دارید. سوال بپرسید. احتمالاً شما اسکریپتی برای خواندن از روی آن داشته باشید اما هیچ وقت مثل یک ربات عمل نکنید.


توانایی انجام چند پیشه به صورت همزمان

اگر شما سعی کرده اید که به چهره همزمان هنگامی که خوراک می خورید و به دوستتان پیام می دهید، کتاب هم بخوانید، حتما قابلیت اتمام دادن چند شغل به صورت همزمان را دارید و این خاصیت یگانه از فنون بازاریابی موفق است که بازاریابان بهتر است داشته باشند.


مهارت حل مساله

در فضای پیچیده کسب و کارهای امروزی، دشواری ها عمده ای می تواند به هستی آید که حل این مشکلات نیازمند توانایی حل مسئله بدست پرسنل شرکت است. قدم اول برای حل مساله، معرفی مشکلات و سپس پیدا کردن بهترین راه حل برای آن ها است. به علت اینکه بازاریابان تلفنی نیز همواره با مشتریان در وابستگی هستند، باید بتوانند دربایستن ها و مشکلات مشتریان را معرفی کرده و مسیر حل های مناسبی ارائه دهند.


تجربه کار با کامپیوتر

شما باید با برنامه های بنیادین (ویندوز، اکسل، ورد و غیره) آشنایی داشته و قادر باشید اطلاعات را با سرعت زیاد وارد کنید. بسیاری از مراکز تماس مجهز به سیستم هایی جهت ثبت اطلاعات تماس می باشند.


نمونه بازاریابی تلفنی

دیالوگ های بازاریابی خود را سازماندهی کنید. فاکتورهای مهمی وجود دارند که در تعبیه دیالوگ های بازاریابی تلفنی باید باره توجه قرار گیرند. این فاکتورها جزو مهمی از این دیالوگ ها هستند. برای مثال: 


معرفی:


شما کی هستید و از کجا تماس می گیرید؟


سلام، نام مخاطب، من نام هستم و از نام شرکت تماس می گیرم. امیدوارم که روز خوبی داشته باشید. چند دقیقه می توانم وقتتان را بگیرم؟


جمله ای برای افزایش اشتیاق:


شما چگونه می توانید با مخاطبتان یک تعامل سریع برپایی کنید؟


من مطلع شدم که شرکت مشتری احتمالی شما، فقط به چهره خلاصه وار به کامیابی تازه شرکتشان اشاره کنید. تبریک به شما. 


ارائه پیشنهاد اصلی:


چه ارزش هایی را به مشتریتان رهنمود می دهید.


دلیل تماس من اشاره کنید به اینکه چطور کمپانی شما به کسب و کارهای دیگر کمک می کند.


من اخ دارم مطمئن شوم که شرکت مشتری احتمالی یک گزینه مناسب برای آنچه که ارائه می دهیم است، به همین جهت مایلم از شما سوالاتی را بپرسم، نام مشتری احتمالی.


مرحله پیش از ارزیابی:


چگونه از پسندیده بودن بیننده انتخابی اطمینان حاصل می کنید؟


توجه:حداقل 3 الی 4 سوال برای ارزیابی واجد شرایط بودن متعلق به ها بپرسید


مرحله لیست کردن مشکلات:


(این گام تنها زمانی ضروری به نظر می رسد که گام پیش نیازی را برای سرویس شما توجیه نکرده باشد، یا مشتری احتمالی قادر به فهرست کردن هیچ مشکل خاصی نباشد.)


شما چگونه به مشتری احتمالیتان کمک می کنید تا موانع و مشکلاتی را که در حال حاضر  با آن مواجه هستند را فهم کنند؟ 


بسیار خوب، از آنجایی که ما با کسب و کارهای مختلفی مثل به چند مثال اشاره کنید در پیوستگی هستیم، دستور دهید لغایت شماری از چالش های معمول که با آن ها مواجه هستند را با شما به اشتراک بگذارم، در مورد نقطه سستی های آن ها گفتگو کنید. آیا هر یک از این موراد می تواند مشابه شرایط شما باشد؟


مرحله لیست کردن مزایا:


شما چگونه می توانید بین نقطه ناتوانی های مشتری و خدماتی که ارائه می دهید ارتباط استوار نمایید؟ تفاوت شما با سایر شرکت هایی که سرویس مشابهی را پیشنهاد می کنند، چیست؟


همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم، کمپانی ما به آن ها یک تصویر بزرگ و واضح از ارزش ها و مزایای محصولتان که به طور گزیده تر ای هدف حل مشکلات آن ها را دارند نشان دهید.


دلایلی که ما به طور روشن با کمپانی های سایر تفاوت داریم عبارتند از: دلایل را توضیح دهید


پرسش:


شما چگونه می خواهید با برقرای این تماس به منظور خود برسید؟


"حدس می زنم که شدنی است هفته کاری پر کار و بار ای داشته باشید، اما مشتاقم در طی این هفته روزی را رزرو کنم الی احد از مشاوران ما بتواند محصولمان را به شما ارائه دهند.


آیا به نظرتان اشاره به تاریخ و زمان برای شما پسندیده است؟


به نظر عالی می آید  نام مشتری احتمالی. من یک فرجه ای را برای شما رزرو می کنم و ایمیل تاییدیه را برای شما ارسال می کنم. از همصحبتی شما بسیار لذت بردم.


توجه داشته باشید که هر کسب و کاری می تواند متن فوق را متناسب با دامنه کاری و مشتریانش تغییر دهد و نسبت به مشتریان خود یک اسکریپت شخصی سازی شده جاسازی نمایند.


برای افزایش فروش خویش همین اکنون فایل 101 سوال مهم فرآوری سرنخ فروش را دانلود کنید


دانلود

روانشناسی بازاریابی تلفنی

در اینجا مثال هایی از فروش تلفنی با رویکرد روانشناسی وجود دارند که کامیابی شما در امر بازاریابی تلفنی را افزایش می دهد. 


ارائه مسیر حل برای رفع نیاز مشتری، به جای ارائه محصول

بسیاری از کسان در هنگام مواجهه با کارشناسان فروش جبهه می گیرند. با سؤال کردن سوالات معنی دار، گوش دادن به پاسخ ها و توصیه یک راه حل از راه سرویس یا محصولتان فرایند تصمیم گیری را برای آن ها راحت تر کنید. 


آزادی عمل مشتریان در برگزیدن محصول

هیچ کس اخ ندارد که کسی کوشش در فروختن محصولی به او داشته باشد. در عوض ملت همنشین دارند که خودشان فرآورده یا سرویسی را کشف کنند و به انفرادی به این نتیجه برسند که آن فرآورده یا سرویس ارزش صرف هزینه و پرداخت پول را دارد. دستور دهید خودشان در باره آن اندیشه کنند و به نتیجه برسند. 


اصول پاداش/ تنبیه

همه رفتار های انسانی بر اساس علاقه به گرفتن دستمزد و میل به اجتناب از مجازات است. تحقیقات پرتو می دهد که اگر انسان ها ناچار به انتخاب باشند، معمولا گزینه دوری از تنبیه شدن را در برابر گرفتن اجرت انتخاب می کنند. 


بنابراین، اگر یک مشتری به شما بگوید که چیزی را می خواهد، تلاش کنید آن راه را به سمت چیزی سوق دهید که آن ها منطقا نمی خواهند، سپس، اثر دهید که پیشنهاد شما چگونه می تواند به آن ها در اجتناب از آن باره منفی کمک کند. به هر صورت، با همه تصمیم گیری هایی که محدود به این دو ریشه-بن-بیخ می شوند، اگر شما رغبت به فروش داشته باشید مهم است که استراتژی شما به گرد از این اصول گرایش داشته باشد.


 تحریک کنجکاوی

این نمونه از اهمیت اخص ای در میان مثال های فروش تلفنی برخوردار است. به صورت حضوری، یک مشتری معمولا آنچه که شما توصیه می دهید را می بیند، اما در پشت تلفن، آن ها همش مجبورند که تصور کنند. یک تصویری را برای آن ها ایجاد کنید، ولی تصویری که حس کنجکاوی را در هستی آن ها تقویت کند. آن ها را ملزم به تفکر در مورد پیشنهادتان در مسیری کنید که باعث ایجاد هیجان در آن ها شود. ملت به واسطه آنچه که به چهره کامل توانا به فهم آن هستند جذب می شوند و این فرمایش می تواند یک آلت نیرومند برای بازاریابی باشد. 

تکنیک های فروش تلفنی

 قوانین بازاریابی تلفنی در ایران

 بر اساس گزارش خبرگزاری تسنیم، مسئول اتاق اصناف ایران گفته است که در مقوله فروش‌های تلفنی قانون و مصوبه‌ای وجود ندارد زیرا فروشنده های تلفنی صاحب محصولات و کالاها نبوده و فقط نقش یک بازاریاب تلفنی را دارند و هیچ قانون خاصی در رابطه با فروش تلفنی و بازاریابی تلفنی در نظر گرفته نشده است.

بهترین بازیگر مرد هالیوود ؛ فهرست رده‌بندی بهترین بازیگران مرد هالیوود و تاریخ سینما

انتخاب بهترین بازیگر مرد هالیوود به چه ویژگی‌هایی بستگی دارد؟ نقش‌هایی که بازی کرده؟ تعداد افتخارات یا میزان محبوبیت؟ در این مقاله از بهترین بازیگر مرد جهان تلاش می‌کنیم کارنامه‌ی درخشان برخی از با بهترین بازیگران تاریخ سینما را بررسی کنیم.

چطور می‌توانیم بهترین بازیگر مرد هالیوود را تشخیص دهیم؟ این سوالی است که شاید در یک لحظه، نام و چهره‌ی یک بازیگر (که احتمالا در زمره بهترین بازیگران تاریخ سینما هم باشد) را به ذهن‌مان بیاورد. اما اگر دقیق‌تر به این پرسش فکر کنیم، متوجه می‌شویم که خصوصیات بهترین بازیگر مرد هالیوود فقط با جایزه‌ها و افتخاراتی که کسب کرده یا محبوبیت او میان مخاطبان تعریف نمی‌شود.

نقش آفرینی هنرمندان به ژانر سینمایی، نوع پروژه، دوره‌ی فیلم سازی و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد. به راحتی نمی‌توان یکی از بهترین بازیگران تاریخ سینما در سبک کمدی را در کنار بهترین بازیگر مرد هالیوود در سبک درام قضاوت کرد. در این مقاله تلاش می‌کنیم تمامی این عناصر را برای انتخاب بهترین بازیگر مرد جهان در نظر بگیریم. با تکراتو همراه شوید.

بهترین بازیگر مرد هالیوود

هریسون فورد (Harrison Ford)

30. هریسون فورد (Harrison Ford)

  • سال تولد: 1942
  • آغاز فعالیت حرفه‌ای: 1966
  • اولین فیلم: Dead Heat on Merry-Go-Round

اگر عبارت بهترین بازیگر مرد هالیوود را گوگل کنید، حتما یکی از نام‌هایی که در فهرست می‌بینید، هریسون فورد خواهد بود. شاید ژانر سینمایی هریسون فورد با سایر افراد این فهرست تفاوت داشته باشد؛ اما فیلم‌های این بازیگر، به عنوان یکی از بهترین بازیگران تاریخ سینما، در باکس آفیس همیشه بالاترین فروش‌ را داشته و مخاطبان میلیونی را به سمت خود جذب کرده است.

چهره‌ و استایل خاص هریسون فورد بود که شخصیت‌هایی مثل هان سولو در جنگ ستارگان و ایندیانا جونز را به یک قالب تصویری و ذهنی مشخص تبدیل کرد. او تا به حال برنده‌ی اسکار یا گلدن گلوب نشده است. با اینحال، او در پنج فیلم از فهرست ۱۰۰ فیلم برتر بنیاد فیلم آمریکا (American Film Institute) نقش آفرینی کرده که از مهارت او برای خلق شخصیت‌هایی خبر می‌‌دهد که ماندگار می‌شوند. بسیاری از طرفداران فیلم‌های جنگ ستارگان و ایندیانا جونز، بدون شک هریسون فورد را بهترین بازیگر مرد هالیوود می‌دانند.

نقش‌آفرینی‌های شاخص

  • شاهد (Witness)
  • سری فیلم‌های ایندیانا جونز
  • سری فیلم‌های جنگ‌های ستاره‌ای (Starwars)

مطالب پیشنهادی

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های کامپیوتری دهه 90 میلادی

فردریک مارچ (Fredric March)

29. فردریک مارچ (Fredric March)

  • تولد: 1897
  • مرگ: 1975
  • آغاز فعالیت حرفه‌ای: 1921
  • اولین فیلم: The Education of Elizabeth

فردریک مارچ بدون شک یکی از بهترین بازیگران تاریخ سینما آمریکا است. او دو بار برنده‌ی جایزه‌ی اسکار و دو بار هم برنده‌ی جایزه تونی شده است. فردریک مارچ در دهه‌های ۱۹۳۰ تا ۱۹۵۰ یکی از پر رنگ‌ترین چهره‌ها در مراسم اسکار بود. او پنج بار نامزد جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اول مرد در جایزه‌ی آکادمی اسکار شد. افتخار سه بار نامزدی در مراسم‌های گلدن گلوب، امی و بفتا را هم کسب کرد.

فردریک مارچ شخصیت مرد مضطرب و نگران را فوق العاده اجرا می‌کرد. او در فیلم‌‌هایی که بالا اشاره کردیم و همچنین فیلم ستاره ای متولد شد (A Star is Born) محصول ۱۹۳۷، اجرای بی نقصی از همین شخصیت را به نمایش گذاشت.

نقش‌آفرینی‌های شاخص

  • دکتر جکیل و آقای هاید (Dr. Jekyll and Mr. Hyde)
  • بهترین سال های زندگی ما (The Best Years of Our Lives)
  • مرگ فروشنده (Death of a Salesman)

گریگوری پک (Gregory Peck)

28. گریگوری پک (Gregory Peck)

  • تولد: 1916
  • مرگ: 2003
  • آغاز فعالیت حرفه‌ای: 1941
  • اولین فیلم: Days of Glory

گریگوری پک با بازی در نقش آتیکاس فینچ در فیلم کشتن مرغ مقلد توانست اسکار بهترین بازیگر مرد هالیوود را در سال ۱۹۶۲ کسب کند. او همچنین جایزه‌ی گلدن گلوب را هم برای این نقش به دست آورد. این بازیگر همیشه با اعتماد که قطعا جزء فهرست بهترین بازیگران تاریخ سینما خواهد بود. به نفس و قدرتمند روی صحنه‌ی سینمای حاضر می‌شد و با نقش آفرینی‌های خود مخاطب را به وجد می‌آورد. گریگوری پک پنج بار نامزده جایزه‌ی اسکار شده است. او برای این فیلم جایزه‌ی گلدن گلوب را هم دریافت کرد؛‌ پک در این مراسم گلدن گلوب در مجموع سه جایزه دریافت کرد.

فیلم‌های گریگوری پک در زمان خود جزء پرفروش ترین فیلم های باکس آفیس بودند که از جمله‌ی آنها می‌توان به تعطیلات رمی در سال ۱۹۵۳ و پسران برزیل در سال ۱۹۷۶ اشاره کرد.

نقش‌آفرینی‌های شاخص

  • کشتن مرغ مقلد (To Kill a Mockingbird)
  • دوازده ساعت پرواز (Twelve O’Clock High)
  • تعطیلات رمی (Roman Holiday)

برایان کرانستن (Bryan Cranston)

27. برایان کرانستن (Bryan Cranston)

  • تولد: 1956
  • آغاز فعالیت حرفه‌ای: 1980
  • اولین فیلم: To Race The Wind

برایان کرانستن یا برایان کرانستون را می‌توان بهترین بازیگر خارجی تلویزیون آمریکا دانست. او از اوایل دهه‌ی ۱۹۹۰ در دنیای تلویزیون آمریکا رشد چشمگیری داشت. بازی کمدی او در سریال ساینفلد (Seinfeld) و مالکوم در میانه توانست بیشتر از همیشه رضایت مخاطبان و طرفداران را جلب کند. برایان کرنستن در سریال برکینگ بد بازی درخشانی داشت و جای خود را در میان بهترین بازیگران تاریخ سینما تثبیت کرد. این نقش آفرینی قدرتمند در سریال اخیر باعث شد تا بسیاری افراد او را حتی بهترین بازیگر مرد هالیوود بدانند.

او تا به حال یازده بار نامزد امی شده که در نهایت، چهار برد را برای او به ارمغان آورده است. این موفقیت از تسلط او بر جریان قصه‌ گویی در تلویزیون دارد. البته این موفقیت‌ها به تلویزیون خلاصه نمی‌شود. برایان کرانستن با بازی در نقش دالتون ترامبو در فیلم ترامبو محصول ۲۰۱۵ توانست نامزد جایزه‌ی اسکار شود.

نقش‌آفرینی‌های شاخص

  • برکینگ بد (Breaking Bad)
  • مالکوم در میانه (Malcolm in the Middle)
  • ترامبو (Trumbo)

26. سیدنی پواتیه (Sidney Poitier)

سیدنی پواتیه (Sidney Poitier)

  • نقش آفرینی‌های تحسین برانگیز: زنبق های مزرعه (Lillies of the Field)،‌ حدس بزن چه کسی برای شام می آید (Guess Who’s Coming to Dinner)، در گرمای شب (In the Heat of the Night)

سیدنی پواتیه بیشتر از هر بازیگر مرد دیگری روی پرده‌ی نقره‌ای سینما ظاهر شده است. بازی‌های قدرتمند و استوار او توانست باکس آفیس دهه‌ی ۱۹۶۰ را از آن خود کند. سیدنی پواتیه اولین بازیگر مرد سیاهپوستی بود که نامزد جایزه‌ی اسکار شد و البته اولین سیاهپوستی بود که توانست این جایزه را به نام خود ثبت کند. او از این حیث یکی از بهترین بازیگران تاریخ سینما محسوب می‌شود.

او هر بار که روی صحنه ظاهر می‌شود، مخاطب را محو بازی کند می‌کند؛ مخصوصا در فیلم در گرمای شب. پواتیه در این فیلم نقش یک کارآگاه اهل فیلادلفیا را بازی می‌کند. سیدنی پواتیه در دوران بازیگری درخشان خود برنده‌ی جایزه‌ی گلدن گلوب و بفتا هم بود و توانست دو بار نامزد جایزه‌ی امی شود. او در سال ۲۰۰۹ بالاترین افتخار غیر نظامی، یعنی مدال آزادی ریاست جمهوری را کسب کرد و به یکی از بهترین بازیگران تاریخ سینما به دسته معدود هنرمندان پیوست که به چنین افتخاری دست پیدا می‌کنند.

25. پیتر فینچ (Peter Finch)

پیتر فینچ (Peter Finch)

  • نقش آفرینی‌های تحسین برانگیز: شبکه (Network)،‌ یکشنبه خونین یکشنبه (Sunday Bloody Sunday)، داستان راهبه (The Nun’s Story)

پیتر فیلنچ یکی از پرافتخارترین بازیگران بریتانیایی است که که به عنوان یکی از بهترین بازیگران تاریخ سینما تا به حال هفت باز نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در بفتا شده و پنج بار هم این جایزه را کسب کرده است.

او در سال ۱۹۵۹ با بازی در کنار آدری هپبورن در فیلم داستان راهبه به یک ستاره سینما تبدیل شد. پس از این فیلم بود که پیتر فینچ برای بازی در نقش‌های پرفشار بهترین گزینه بود. او در فیلم شبکه هم خوش درخشید و متاسفانه در سال ۱۹۷۷ از دنیا رفت؛ تنها چند هفته قبل از اینکه تنها جایزه‌ی اسکار خود را برای بازی در فیلم شبکه دریافت کند.

24. لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio)

لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio)

  • نقش آفرینی‌های تحسین برانگیز: بازگشته (The Revenant)، گرگ وال استریت (The Wolf of Wall Street)، هوانورد (The Aviator)

به سختی می‌توان فیلمی پیدا کرد که لئوناردو دی کاپریو در آن بازی خوبی را به نمایش نگذاشته باشد. بسیاری از منتقدان،‌ دی کاپریو را بهترین بازیگر مرد جهان در عصر حاضر می‌دانند. او از زمانی که یک نوجوان بود وارد دنیای سینمای هالیوود شد و از همان زمان تا به حال، چیزی جز استعداد بازیگری را روی پرده‌ی نقره‌ای نمایش نداده است. او در ۱۹ سالگی برای اولین بار و برای بازی در فیلم چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می دهد (What’s Eating Gilbert Grape) محصول سال ۱۹۹۳، نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شد. لئوناردو دی کاپریو در مجموع شش بار نامزد جایزه‌ی اسکار شده که در نهایت در سال ۲۰۱۶ برای بازی در فیلم بازگشته یا از گور برخاسته توانست این جایزه را به دست آورد.

دی کاپریو، که شاید نامش در رده از فهرست بهترین بازیگران تاریخ سینما برای‌تان عجیب باشد، تا به حال بازی‌های درخشانی را برای بزرگ ترین کارگردان های هالیوود به اجرا گذشته است؛ اینطور که به نظر می‌رسد، هیچ نقشی آنقدر سخت نیست که دی کاپریو از پس آن برنیاید.

  • اگه می تونی منو بگیر (Catch Me If You Can)؛ استیون اسپیلبرگ
  • تایتانیک (Titanic)؛ جیمز کامرون
  • هوانورد (The Aviator)؛ مارتین اسکورسیزی

23. پیتر اوتول (Peter O’Toole)

پیتر اوتول (Peter O’Toole)

  • نقش آفرینی‌های تحسین برانگیز: لورنس عربستان (Lawrence of Arabia)، شیر در زمستان (The Lion in Winter)، ونوس (Venus)

پیتر اوتول احتمالا یکی از جذاب‌ترین چشم‌ها را در میان بازیگران تاریخ سینمای هالیوود دارد که به او کمک کرده تا مهارت‌های بازی در ژانر درام و احساسات عمیق قلبی را به بهترین شکل به نمایش بگذارد. او تا به حال هشت بار نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در اسکار شده؛ اما تا به حال این جایزه را دریافت نکرده است. هرچند که این آکادمی در سال ۲۰۰۲ جایزه‌ی یک عمر دستاورد هنری را به این بازیگر اهدا کرد. پیتر اوتول به عنوان یکی از بهترین بازیگران تاریخ سینما ، در مجموع چهار بار برنده‌ی جایزه‌ی گلدن گلوب، یک بفتا و یک امی شده است.

اوتول در نقش‌هایش یک آرامش قدرتمند را به نمایش می‌گذارد که در لورنس عربستان (لارنس عربستان) به بهترین شکل اجرا شد؛ ویژگی‌ای که او را به یکی از بهترین بازیگران جهان تبدیل کرده است. بازی در فیلم شیر در زمستان در سال ۱۹۶۸ و در کنار کاترین هپبورن از دیگر نقش آفرینی‌های ماندگار این بازیگر است. او همچنین در سال ۲۰۰۶ هم نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شد و در نهایت در سل ۲۰۱۳ از دنیا رفت.

22. جف بریجز (Jeff Bridges)

جف بریجز (Jeff Bridges)

  • نقش آفرینی‌های تحسین برانگیز: دل دیوانه (Crazy Heart)، لبوفسکی بزرگ (The Big Lebowski)، آخرین نمایش مصور (The Last Picture Show)

کمتر بازیگر نقش اولی را می‌توان پیدا کرد که بتواند هر نقشی را به خوبی جف بریجز بازی کند. بریجز توانست اجرای دقیقی از نقش Dude را در فیلم لبوفسکی بزرگ به نمایش بگذارد و به همین دلیل به یکی از بهترین بازیگران جهان تبدیل شد. درخشش او در فیلم اگر سنگ از آسمان ببارد (Hell or High Water) در سال ۲۰۱۶ هم از دیگر نمونه‌های نبوغ بازیگری جف بریجز است.

فرقی نمی‌کند که جف بریجز چه نقشی را به عهده داشته باشد؛ چون مخاطب در هر صورت این شخصیت را عمیقا درک می‌کند. ارتباط خوب با مخاطب وی را به یکی از بهترین بازیگران جهان تبدیل کرده است. او در مجموع هفت بار نامزد جایزه‌ی اسکار شد، اما در نهایت در سال ۲۰۰۹، آکادمی اسکار عنوان بهترین بازیگر مرد هالیوود را به این بازیگر اختصاص داد. او برای بازی در نقش یک هنرمند موسیقی کانتری در فیلم دل دیوانه یا قلب دیوانه نام خود را به عنوان یکی بهترین بازیگران جهان بنده اسکار ثبت کرد.

21. شان پن (Sean Penn)

21. شان پن (Sean Penn)

  • نقش آفرینی‌های تحسین برانگیز: رودخانه مرموز (Mystic River)، راه رفتن مرد مرده (Dead Man Walking)، شیر (Milk)

شان پن قطعا یکی از بهترین بازیگران جهان در دوره معاصر است. او از دهه‌ی ۱۹۸۰ تا به حال ثابت کرده می‌تواند هر نقشی که به او سپرده می‌شود را به بهترین شکل اجرا کند. کمتر بازیگری این استعداد را دارد که شخصیت یک معتاد به ماریجوانا را در فیلم روزهای هیجانی در بلندی های ریجمونت (Fast Times at Ridgemont High) محصول سال ۱۹۸۲ بازی کند و بعد از آن در سال ۱۹۸۶ در فیلم در محدوده نزدیک (At Close Range) در نقش یک جنایتکار وحشتناک ظاهر شود. تنوع نقش‌ها از او یکی از بهترین بازیگران جهان را ساخته‌ است.

شان پن برای بازی در دو نقش کاملا متفاوت برنده‌ی جایزه‌ی اسکار شده است. شخصیت یک پدر عزادار در فیلم رودخانه مرموز و شخصیت مدافع حقوق هم جنس‌گراها در فیلم شیر توانست در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ عنوان بهترین بازیگر مرد هالیوود را برای او به ارمغان آوردند. او در مجموع پنج بار نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است.

20. هنری فوندا (Henry Fonda)

20. هنری فوندا (Henry Fonda)

  • نقش آفرینی‌های تحسین برانگیز: 12 مرد خشمگین (12Angry men) خوشه های خشم (The Grapes of Wrath)، کنار برکه طلایی (On Golden Pond)

هنری فوندا در عمر هنری خود در هالیوود که پنجاه سال طول کشید، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیگران نقش اول مرد تاریخ سینما شناخته شد؛ مخصوصا اگر نقش‌های جدی دراماتیک را بازی می‌کرد. مجموعه‌ی فعالیت‌های بازیگری او در طی سال‌ها، نهایتا یک اسکار در سال ۱۹۸۲ برای او به ارمغان آورد. بازی در کنار کاترین هپبورن و دخترش جین فوندا در فیلم کنار برکه طلایی، عنوان بهترین بازیگر مرد جهان را در اسکار سال ۱۹۸۲ برای او به همراه داشت. هنری فوندا، نابغه‌ای در زمره بهترین بازیگران جهان ، تنها یک سال بعد از آن از دنیا رفت.

از بهترین‌های 2020 چه خبر؟

فهرست نامزدها و برندگان اسکار 2020

فهرست نامزدها و برندگان بفتا 2020

فهرست نامزدها و برندگان گرمی 2020

فهرست نامزدها و  برندگان گلدن گلوب 2020

 

بازی هنری فوندا در چند فیلم اجتماعی با بار مفهومی سنگین، توجه منتقدان را جلب کرد؛ فیلم‌های خوشه های خشم (خشم خوشه ها)‌ در سال ۱۹۳۹،‌ حادثه آکس بو (The Ox-Bow Incident) در سال ۱۹۵۷ و ۱۲ مرد خشمگین در سال ۱۹۵۷. تمام این فیلم‌ها با تمرکز بر مبارزه با بی عدالتی‌های جامعه ساخته شدند.

منبع:

قیمت لاستیک بارز ؛ نرخ جدید مصوب دولتی فروش تایر بارز در نمایندگی (اسفند 98)

قیمت مصوب تایر در برخی سایزها بار دیگر افزایش یافت. در این نوشته با نگاهی بر نرخ مصوب دولتی فروش تایر بارز در نمایندگی های مجاز، به مرور قیمت لاستیک بارز در اسفند ماه سال 98 خواهیم پرداخت.

شرکت بارز گرچه یکی از جدیدترین تولیدکنندگان تایر در ایران است، اما در همین مدت کم توانسته با مدیریت مناسب، محصولات خود را به عنوان بهترین لاستیک ایرانی برای انواع خودروهای سواری و باری و کامیونی مطرح کند. تایرهای این شرکت با استفاده از تکنولوژی شرکت کنتیننتال آلمان که به عنوان بهترین لاستیک خارجی در بازار ایران شناخته می شوند، تولید می‌گردد. طی یک سال گذشته و مشکلات به‌وجود آمده تحت تاثیر بازگشت تحریم ها علیه دولت ایران طی خروج دولت دونالد ترامپ از برجام، تایر یا به اصطلاح عامه لاستیک نیز مانند تمامی کالاهای موجود در بازار، با مشکلات فراوانی روبرو شد. شرکت های ایرانی طی چند مرحله اقدام به افزایش قیمت های خود نموده و تایر نیز با تورمی بیش از 50% روبرو شد و عبارت دیگری به نام لاستیک دولتی به فرهنگنامه لغات اقتصاد متزلزل ایران اضافه شد.

مشتریان برای دریافت لاستیک به قیمت مصوب دولتی مجبور به ارائه مدارک شناسایی خودرو (برگ سبز، کارت ماشین) و کارت ملی در نمایندگی های مجاز بوده و به دلیل کمبود این محصول در بازار و تخلفات گسترده تولیدکنندگان، قیمت آن در بازار آزاد تفاوت فاحشی با قیمت مصوب در نمایندگی ها داشت. در حال حاضر قیمت مصوب لاستیک دولتی پراید به عنوان پرمصرف ترین تایر در ایران رقمی در حدود 350 هزار تومان برای هر جفت (2 حلقه) بوده؛ در حالیکه همین محصول در بازار آزاد و فروشگاه های متفرقه با قیمتی نزدیک به 600 هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت لاستیک بارز ؛ نرخ جدید مصوب دولتی فروش تایر بارز در نمایندگی در اسفند ماه سال 98

ماه گذشته شرکت‌های تولید تایر ایران، برای چندمین بار قیمت برخی از محصولات خود را افزایش دادند. بر اساس لیست اعلام شده برای نمایندگان، قیمت لاستیک بارز ؛ نرخ جدید مصوب دولتی فروش تایر بارز در نمایندگی های مجاز در اسفند ماه سال 98 به شرح زیر است:

قیمت مصوب تایرهای سواری گروه صنعتی بارز

تایرهای سواری پرمصرف ترین گونه از محصولات شرکت بارز است. این شرکت طیف گسترده ای از تایرهای مخصوص خودروهای سواری (شامل پراید و پژو و سمند و …) را در خط تولید خود دارد. البته باید در نظر داشته باشید که بسیاری از نمونه های اشاره شده (سایز یا گل) در فهرست قیمت لاستیک بارز در این بخش، اصولا در خط تولید وجود نداشته و تنها برای ارائه به سازمان های نظارتی ارائه شده اند. قیمت هر جفت لاستیک نیز با احتساب هزینه حمل و 9% مالیات بر ارزش افزوده (مالیات بر مصرف) و عوارض قانونی در سال 98 به شرح زیر است:

قیمت لاستیک بارز در خانواده پیکان

سایزگلقیمت (ریال)مناسب برای
560/13SKHX4.022.000پیکان
590/13SKHX4.204.000وانت پیکان
165/80/13B4403.738.000پیکان، آر دی
175/70/13B4003.770.000تیبا ، روآ ، ریو ، دوو
175/70/13 زمستانیP6013.958.000تیبا ، روآ ، ریو ، دوو
175/70/13P642 گل برفی4.058.000تیبا ، روآ ، ریو ، دوو
175/70/13P6603.958.000تیبا ، روآ ، ریو ، دوو

بیشتر بخوانید:

بررسی و مشخصات فنی کیا ریو 2019 ؛ نسل جدید پراید!

قیمت لاستیک بارز در خانواده پراید

با توجه به قیمت پایین خانواده پراید علیرغم امنیت، کارایی و طراحی قابل قبول و در نظر گرفتن توانایی مالی بخش گسترده ای از جامعه، این خودرو رایج ترین اتومبیل در بازار و بوده و تایر آن نیز به طریق اولی پرمصرف ترین نمونه موجود در بازار است. قیمت لاستیک بارز برای پراید و تیبا و ساینا و … به شرح زیر است:

سایزگلقیمت (ریال)مناسب برای
165/65/13B3003.470.000پراید ، ماتیز، ام وی ام
165/65/13 زمستانیP642 گل برفی3.722.000پراید ، ماتیز، ام وی ام
165/65/13P6483.470.000پراید ، ماتیز، ام وی ام
165/65/13P6603.470.000پراید ، ماتیز، ام وی ام
165/65/13P6703.470.000پراید ، ماتیز، ام وی ام
175/60/13P6013.688.000پراید
175/60/13P6603.688.000پراید
185/60/13P6223.802.000پراید اسپرت
185/60/14P6014.224.000تیبا 2 ، ساینا ، فولکس گل ، کوییک سایپا
185/60/14P6024.224.000تیبا 2 ، ساینا ، فولکس گل ، کوییک سایپا

بیشتر بخوانید:

تاریخچه پراید ؛ سیر تحول ارابه مرگ در ایران، کره و آمریکا!

قیمت لاستیک بارز در خانواده پژو و سمند و برلیانس

این گروه نیز بسیار پرمصرف بوده و شامل خانواده پژو از جمله 206 و 207 (در کلاس ها بسیار متنوع و جذاب بدنه) و 405 و پرشیا و خانواده سمند و دنا و ال 90 (یا تندر 90 ایرانی)، رنو ساندرو و ساندرو استپ وی و برلیانس 220 و 230 و 320 و … می گردد. قیمت مصوب تایر بارز به نرخ دولتی در این گروه به شرح زیر است:

سایزگلقیمت (ریال)مناسب برای
185/60/15P6014.680.000برلیانس ، ام وی ام 315 ، تویوتا یاریس
185/65/14P6404.556.000پژو 206 و 207 و 405، رانا
185/65/14 زمستانیP6424.774.000پژو 206 و 207 و 405، رانا
185/65/14P6484.556.000پژو 206 و 207 و 405، رانا
185/65/14P6604.556.000پژو 206 و 207 و 405، رانا
185/65/14P6784.516.000پژو 206 و 207 و 405، رانا
185/65/14P690 HP4.516.000پژو 206 و 207 و 405، رانا
185/65/15P6404.902.000سمند، دنا، ساندرو، ال 90، آوانته
185/65/15 زمستانیP6425.192.000سمند، دنا، ساندرو، ال 90، آوانته
185/65/15P6474.902.000سمند، دنا، ساندرو، ال 90، آوانته
185/65/15P6484.902.000سمند، دنا، ساندرو، ال 90، آوانته
185/65/15P6745.216.000سمند ، دنا ، ساندرو، ال 90، پژو 301
185/65/15P6784.768.000سمند، دنا، ساندرو، ال 90، آوانته
185/65/15P690 HP4.902.000سمند، دنا، ساندرو، ال 90، آوانته
185/70/14P6604.452.000ال 90
195/55/16P6806.928.000ریو، کورولا، پریوس
195/65/15P6485.035.000برلیانس 330
205/50/16P624 V7.100.000H30 کراس
205/55/16P624 V7.686.000سراتو ، مزدا 3 ، جک J5 ، مگان ، ام وی ام X22 ، بسترن B50
205/60/14P624 4G4.802.000پژو 206 و 207 و 405، رانا
205/60/15P624 4G5.056.00سمند ، دنا ، ساندرو ، ال 90 ، هیوندای آوانته
بیشتر بخوانید:

بررسی و مشخصات فنی تویوتا کرولا 2020 ؛ نسل جدید پرفروش ترین خودروی تاریخ

قیمت لاستیک بارز برای خودروهای شاسی بلند و SUV

شرکت بارز در اوایل سال گذشته (سال 1398)، از تایرهای مخصوص خودروهای شاسی بلند و SUV بارز رونمایی کرد. این تایرها بیشتر مناسب برای نمونه های کراس اوور نسبتا ارزانقیمت ساخت کشور چین و یا محصولات از خط تولید خارج شده شرکت های آسیایی هستند و بر اساس منطق مالکین خودروهایی مانند تویوتا RAV4 با قیمت بیش از 1 میلیارد تومان علاقه ای به استفاده از آن نخواهند داشت. قیمت لاستیک های مخصوص خودروهای شاسی بلند شرکت بارز در انتهای سال 98 به شرح زیر است:

سایزگلقیمت (ریال)مناسب برای
215/65/16S63010.826.000ام وی ام X33 ، داستر ، لیفان X60 و اسپورتیج و توسان نسل قدیم
225/65/17S67711.602.000چری تیگو 5 ، ویتارا ، تویوتا راو 4 ، بی وای دی S6
225/70/16S63010.830.000ویتارا
235/60/16S63012.144.000اسپورتیج و توسان نسل قدیم ، ب ام و سری 7 نسل سوم
235/60/18S63012.596.000کیا سورنتو ، هیوندای سانتافه ، کوپا توربو T210
235/65/17S67311.690.000هایما S7 توربو

بیشتر بخوانید:

بررسی و مشخصات فنی کیا تلوراید 2020 ؛ نسل جدید موهاوی؟

قیمت مصوب محصولات بارز در گروه بایاس وانتی و باری سبک

این گونه از تایرها از نمونه های از رده خارج در بازارهای جهانی بوده و بیشتر شرکت های معتبر ساخت تایر جهان این نمونه ها را از خط تولید خود خارج نموده اند. اما با توجه به حضور حجم گسترده ای از وانت های قدیمی در بازار ایران، هنوز هم تمامی شرکت های ایرانی (علیرغم بازدهی کم اقتصادی برای تولیدکنندگان) مدل های مختلفی از آن را تولید می کنند. قیمت لاستیک بارز وانتی بر اساس نرخ مصوب در نمایندگی های فروش به شرح زیر است:

سایزگلقیمت (ریال)مناسب برای
650/14MRC9.322.000وانت مزدا
650/16MRN 8 لایه7.312.000انواع مینی بوس
650/16MRN 10 لایه7.538.000انواع مینی بوس
700/16MRN 8 لایه11.300.000انواع مینی بوس ، وانت نیسان
700/16MRN 10 لایه12.038.000انواع مینی بوس ، وانت نیسان
750/16MRN 12 لایه13.826.000وانت نیسان ، انواع کامیونت
750/16MRN 14 لایه14.368.000وانت نیسان ، انواع کامیونت
750/16ULN 12 لایه13.826.000وانت نیسان ، انواع کامیونت
750/16ULN 14 لایه14.368.000وانت نیسان ، انواع کامیونت
825/16ULN 14 لایه16.984.000خاور
825/16MRN 14 لایه16.984.000خاور
825/16SEM 14 لایه16.984.000خاور

بیشتر بخوانید:

طرح سهمیه بندی تایر ؛ خوب، بد، زشت؟

قیمت مصوب محصولات بارز در گروه رادیال ونی و وانتی و باری سبک

این بخش از محصولات نسبتا جدید شرکت بارز بوده که برای انواع خودروهای ون و وانت ها و کامیونت های باری سبک با تکنولوژی بالاتر ساخته شده است. قیمت مصوب لاستیک های تولید شرکت بارز در این بخش عبارت است از:

سایزگلقیمت (ریال)مناسب برای
195R14BL6116.546.000ون دلیکا
195R15BL6116.898.000ون نارون ، ون وانا
235/75/17.5LD89217.502.000انواع کامیونت
235/75/17.5LD89016.886.000انواع کامیونت
700R16L61015.048.000انواع وانت نیسان ، شوکا ، پادرا
750R16L61516.664.000وانت نیسان شوکا

بیشتر بخوانید:

علائم دیواره لاستیک ؛ نوشته های روی دیواره لاستیک چه معنی و مفهومی دارند؟

قیمت تایرهای کشاورزی بارز

این شرکت طیف گسترده ای از تایرهای مناسب برای ماشین آلات کشاورزی و انواع تراکتور را نیز تولید می کند. لیست قیمت لاستیک بارز در این گروه به شرح زیر است:

سایزگلقیمت (ریال)مناسب برای
600/16FSR9.372.000
650/20FSR8.970.000تراکتور رومانی
750/16FSR12.436.000تراکتور فرگوسن
750/18FSR11.356.000
750/20FSR11.924.000
825/16HFSL14.588.000
13.6/12-38HLFS33.410.000
13.6/28G3028.302.000
14.00/38G2037.960.000تراکتور رومانی
14.00/38HLFS34.070.000تراکتور رومانی
14.9/24N4G1025.114.000
14.9/28G3027.276.000
18.4/15-34HLFS49.644.000کمباین
12.4/11-28G1025.476.000
12.4/28G1022.622.000
18.4/15-30X4G1048.866.000تراکتور فرگوسن
18.4/15-30X4H44.778.000تراکتور فرگوسن
18.4/15-30G1051.324.000تراکتور فرگوسن
18.4/15-34X4G1053.884.000کمباین
18.4/15-38G1071.916.000

بیشتر بخوانید:

مروری بر تخلفات شرکت های تولید لاستیک ایران ؛ سوءاستفاده از موقعیت!

بیشتر بخوانید:

تاثیر رینگ و لاستیک اسپرت بر جریمه سرعت غیر مجاز خودرو

قیمت تایرهای راه سازی بارز

سایزگلقیمت (ریال)مناسب برای
17.5/25Q10100.642.000لودر
17.5/25Q20100.642.000لودر
20.5/25Q10127.748.000لودر
20.5/25Q20127.748.000لودر
23.5/25Q10 20 لایه161.922.000لودر
23.5/25Q20 20 لایه161.922.000لودر
23.5/25Q10 24 لایه182.916.000لودر
23.5/25Q20 24 لایه182.916.000لودر

منبع:
https://techrato.com/2020/02/18/barez-tire-price-esfand-98/

فنون بازاریابی حضوری | 10 تکنیک برای موفقیت در بازاریابی حضوری

بسیاری از افراد بر این گمانند که استفاده از فنون بازاریابی حضوری در عصر امروز منسوخ شده و کسان اقلیت از این روش بهره‌گیری می کنند. اگر چه امروزه بازاریابی دیجیتال و روش های بازاریابی آنلاین گسترش یافته و اکثر صاحبان سوداگری از روش های امروزین برای بازاریابی و تبلیغات محصولات و خدمات خویش کاربرد می کنند، اما بازاریابی حضوری هنوز یگانه از طریق هایی است که بعضی از بازاریابان به کارگیری آن را پیشنهاد می کنند. فنون بازاریابی حضوری برای برخی از کسب و کارها پسندیده بوده و مدیران و کارفرمایان به کارگیری آن را در کنار طریق های امروزین بازاریابی پیشنهاد می کنند. حقیقت این است که هر دو شیوه بازاریابی حضوری و بازاریابی دیجیتال و مدرن برای اشاعه همه کسب و کارها ضروری است. اگر شما هم به تعقیب روشی برای بازاریابی هستید بهتر است این مطلب را مطالعه نمایید و بعد از بررسی، چنانچه این روش را برای کسب و کارتان پسندیده دیدید، متعلق به بهره‌گیری کنید. نخست تعریفی از بازاریابی حضوری را بیان کرده و سپس فنون بازاریابی حضوری را ارائه می کنیم.


روش کسب درآمد دلاری

بازاریابی حضوری چیست؟

زمانی که بازاریاب کوشش می کند در یک ملاقات حضوری، مشتری را به خرید محصولات و خدمات شرکت یا فروشگاه متقاعد کند، بازاریابی حضوری انجام می شود. این ملاقات شدنی است با پیمان قبلی در محل پیشه یا محل سکونت مشتری اتمام شود و یا با دعوت مشتری به کمپانی یا فروشگاه شما انجام گیرد. بازاریابی حضوری برخی مواقع به صورت اتفاقی و بدون هماهنگی و قرار پیشین نیز اتمام می شود که شدنی است برای مشتری خوشایند نباشد.


اما چطور می نا در این طریق بازاریابی موفق بود و نتیجه ای دلخواه از آن دریافت کرد. در ادامه فنون بازاریابی حضوری را در پسندیدن شما پیمان خواهیم داد تا شما بتوانید از این فنون بهره‌گیری نمایید.


فنون بازاریابی حضوری

استفاده از زبان بدن

استفاده درست از زبان تن احد از فنون بازاریابی حضوری می باشد. زبان بدن همواره یگانه از عوامل جذب بیننده هنگام گفتگو کردن است. بازاریابی حضوری نیز از این فرمایش مستثنی نبوده و یک بازاریاب باید مهارت استفاده از زبان تن را داشته باشد. زمانی که شما به عنوان یک بازاریاب حضوری با کسان گوناگون مذاکره می کنید، باید توانید از زبان تن برای تأثیر بیشتر روی مخاطب استفاده کنید. اگر اطلاع و نزاکت کافی در ارتباط با این سوژه ندارید، توصیه می کنیم مقاله زبان تن در مذاکرات بازرگانی و اهمیت آن را مطالعه نمایید تا بتوانید یک بستگی مؤثر با مخاطبان خویش برپا کنید. به یاد داشته باشید این شیوه بازاریابی حضوری است و تفاوت آن با دیگر شیوه ها، همین موضوع است. اگر می خواهید مقاوم و بدون جنبش به تبادل نظر با بیننده بپردازید، چرا شیوه بازاریابی تلفنی را گزینش نمی کنید؟


11 طریق های تبلیغات اینترنتی و 10 نکته به کارگیری تبلیغات اینترنتی

مقاله پیشنهادی : فنون بازاریابی تلفنی


جفظ تماس چشمی از فنون بازاریابی حضوری

تماس چشمی نیز از مهم ترین مسائلی است که باید در بازاریابی حضوری به آن توجه کنید. بستگی چشمی با مخاطبان باعث تسریع در متقاعد شدن آن ها می شود. البته پروا کنید که خیره شدن به بیننده شدنی است برای او خوشایند نباشد. فلذا کوشش کنید در این سوژه میانه روی را رعایت کرده و یک وابستگی چشمی صحیح با بیننده استوار کنید. می نا وابستگی چشمی را گرد از مهم ترین فنون بازاریابی حضوری به شمار آورد.


فنون بازاریابی حضوری

استفاده از زبان تن گرد از مهم ترین فنون بازاریابی حضوری است.

ایجاد اعتماد در مشتری از فنون بازاریابی حضوری

یکی از فنون بازاریابی حضوری، برپایی اعتماد در مشتری می باشد. زمانی که مشتری به محل کار (شرکت یا فروشگاه) شما مراجعه می کند با دیدن محیط کار، کارمندان و… اعتماد اکثریت به شما خواهد داشت. ولی اگر شما برای بازاریابی حضوری نزد مشتریان می روید، باید با به به اتفاق داشتن مدارک و یا مثال هایی که پرتو دهنده این سوژه باشد که شما از طرف یک سازمان یا کمپانی فرستاده شده اید. و به این ترتیب اعتماد مشتری را جلب کنید. وانگهی می توانید آدرس وب سایت، آی دی و یا لینک شبکه های اجتماعی خود و… را به مخاطب ارائه دهید تا در چهره لزوم آن ها را رسیدگی کند.


مقاله پیشنهادی : روش های جلب اعتماد مشتری برای توسعه کسب و کار


عجول نباشید!

انتظار نداشته باشید کل مخاطبان با دیدار و ملاقات اول از شما خرید کنند. به خصوص زمانی که کسب و کار شما حقیر و نوپا است اعتماد سازی موعد اکثریت احتیاج دارد و ممکن است بازاریابی حضوری تا مدت زیادی برای شما نتیجه مثبت به همراه نداشته باشد. باید به مخاطبان سررسید کافی برای تفکر و تصمیم گیری در ارتباط با خرید یا عدم خرید را بدهید و در صورت نیاز پس از مدتی دوباره با آن ها ملاقات کنید.


لبخند بزنید!

لبخند را فراموش نکنید؛ چرا که می طاقت آن را از فنون بازاریابی حضوری دانست. هنگامی که شما با یک مشتری ملاقات می کنید باید لبخند به لب داشته باشید تا حس نکویی به مخاطب منتقل کنید. در درازا تبادل نظر با بیننده لبخند را فراموش نکنید ولی پروا کنید گونه تبسم شما نباید حامل تمسخر و یا توهین باشد. لبخند شما باید نشان دهنده همدردی و فهم مخاطب باشد.


اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ 10 تکنیک اینفلوئنسر مارکتینگ

فنون بازاریابی حضوری

لبخند زدن از مؤثرترین فنون بازاریابی حضوری است.

خوش رویی در چهره عدم موافقت

خوش رویی و خوش رفتاری احد از مهم ترین فنون بازاریابی حضوری است. در صورتی که مخاطبان نسبت به بازاریابی شما برخورد مناسبی اثر نداده و از قبول آن خودداری کردند، به یاد داشته باشید شدنی است روزی به محصولات و خدمات شما نیاز پیدا کرده و بخواهند از شما خرید کنند. ولی در صورتی که تجربه خوبی نسبت به ملاقات با شما نداشته باشند، هرگز برای رفع نیازهای خویش به سراغ شما نخواهند آمد.


اطلاعات کافی داشته باشید!

قبل از اینکه به بازاریابی محصولات یا خدمات بپردازید، پیش درآمد درباره آن ها اطلاعات کافی داشته باشید لغایت بتوانید توضیحات لازم را به بیننده ارائه دهید. در ضمن ممکن است مخاطب سوالاتی غیر از توضیحات شما بپرسد و شما باید کامل و ناچیز استجابت آن ها را بدهید. اگر درباره سوالی که بیننده پرسید اطلاعات کافی نداشتید، بهتر است یک شماره تماس از مخاطب گرفته و به او بگویید در اولین فرصت و در یک مکالمه تلفنی پذیرش سوال او را خواهید داد.


فنون بازاریابی حضوری

از سایر فنون بازاریابی حضوری ، داشتن اطلاعات کافی و روشنگری آن ها به مخاطب است.

صبوری از فنون بازاریابی حضوری

ممکن است مخاطب از شما سوالات زیادی بپرسد، شما باید به کل آن ها با آرامش پذیرش دیتا و عصبانی نشوید. چنانچه حوصله و یا قدرت پاسخگویی به کل سوالات مشتری را ندارید، پیشنهاد می کنیم از طریق بازاریابی حضوری بهره‌گیری نکنید. البته باید بدانید که کل طریق های بازاریابی زمانی کامیاب خواهند بود که به سوالات مخاطبین به درستی پاسخ داده شود.


هماهنگی قبلی از فنون بازاریابی حضوری

بدون هماهنگی قبلی با کسی برای بازاریابی حضوری ملاقات نکنید. گرفتن وقت پیشین اثر دهنده ارج به بیننده است. به گزیده تر اگر جهت بازاریابی حضوری به محل کار شخص مراجعه می کنید، ملاقات یکباره شما و او می تواند ناخوشایند بوده و نوعی بی احترامی تلقی شود. علاوه بر این شدنی است شخص مورد نظر در محل کار حضور نداشته و یا به دلیل مشغله کاری شما را نپذیرد.

برای دریافت مشاوره رایگان با شرکت آوش تک در ارتباط باشید.

اهمیت به زمان مخاطب

از دیگر فنون بازاریابی حضوری ، توجه به صرفه جویی در سررسید بیننده است. سررسید مخاطب خویش را در عقیده بگیرید و اغلب از زمانی که به شما دستور دیتا شده، گفتگو نکنید. سعی کنید یک موعد کوتاهی برای بازاریابی حضوری در نظر بگیرید الی مذاکره شما و بیننده کسل کننده نباشد.


اکنون با استفاده از فنون بازاریابی حضوری که در این مطلب به آن ها اشاره شد، شما می توانید کاربرد از این طریق را در کسب و کارتان پیش درآمد کرده و با به کارگیری فنون بازاریابی حضوری ، شاهد افزایش فروش محصولات و خدمات خود باشید.

چگونه مانع حذف یا ویرایش یک فایل شویم؟

به احتمال زیاد بر روی کامپیوترتان فایل‌هایی وجود دارد که به هیچ وجه تمایل به از دست دادن آن‌ها ندارید. برخی از این فایل‌ها (متن، تصویر،‌فیلم و…) اغلب مورد استفاده قرار می‌گیرند و امکان دستکاری و یا حذف شدن آن‌ها است. اما برای مقابله با حذف شدن آن‌ها چه اقدامی انجام دهیم؟

block-delet-file-3

راه‌کار‌هایی برای این نوع فایل‌ها وجود دارد که دسترسی کلی به فایل را محدود می‌کند و تنها امکان مشاهده و یا ویرایش را به کاربر می‌دهد. برای اینکه اقدامات لازم برای جلوگیری از پاک شدن یک فایل را انجام دهید، به‌صورت زیر عمل کنید.

بر روی فایل مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب نمایید.

به سربرگ Security بروید و بر روی دکمه Edit در بخش Group or user names کلیک کنید.

block-delet-file-2

حال کاربری را که می‌خواهید محدودیت‌ها را برای وی اعمال کنید، انتخاب نمایید و در بخش پایین محدودیت‌های لازم را با تیک دار کردن بخش Deny اعمال کنید.

block-delet-file

به همین سادگی، از این پس کاربر مورد نظر قادر به ویرایش یا حذف فایل مورد نظر شما نخواهد بود.

منبع:

https://itresan.com/58281/how-do-you-lock-a-file-in-windows-to-block-deletion-or-overwriting/