تکنولوژی22

تکنولوژی22

تکنولوژی22

تکنولوژی22

نحوه انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای تولید محتوا

انواع کلمات کلیدی


کلمات کلیدی به دو گونه بلند و کوتاه بخش می‎شوند، واژه ها کلیدی کوتاه مشابه «فروش ویژه» و واژه ها کلیدی بلند همانند «فروش اخص پوشاک تابستانی» می‎باشد که کار بر روی کلمات کلیدی اختصار به مراتب دشوارتر از کلمات کلیدی بلند است زیرا رقابت اکثریت برای آن هستی دارد.


انتخاب کلمات کلیدی پسندیده برای تولید محتوا


ابتدا باید احتیاج و خواست‎ها‎ی مشتریان و بازدیدکنندگان به دقت رسیدگی شود و سپس واژه ها کلیدی بر پای بست، نیازها آنها گزینش شود.

ارتباط واژه ها کلیدی با جستار مورد بحث اهمیت زیادی دارد. لذا در اثناء انتخاب کلمات کلیدی باید به حیطه کاری و مطلبی که درباره آن درونمایه جاسازی می‎شود، پروا نمود.

هر چقدر میزان کلمات کلیدی طولانی تر باشد به همان میزان نیز از تعداد رقبا کاسته‎ می‎‎شود که این امر موفقیت بیشتری را به سمت محتوا سوق‎ می‎‎دهد.

جستجوی واژه ها کلیدی منتخب در موتورهای جستجو و سنجش میزان بهره‌گیری آنها نیز راهی دیگر در جهت برگزیدن می‎باشد. اثناء جستجوی واژه ها کلیدی لیست نتایجی در قبل روی شما پیمان می‎گیرد که با نگریستن آنها می‎توانید به ارزشمندی واژه ها و میزان تکرار آنها پی ببرید.

استفاده از نرم افزارهای واسط برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی همچون نرم اسباب Market Samurai که یک دست موزه قدرتمند برای بررسی رقبا در این کلمات کلیدی منتخب است، احد سایر از طریق های گزینش کلمات کلیدی مناسب‎ می‎‎باشد. در این نرم انگیزه ها می‎توان واژه ها و ایده‎ها‎ی گوناگون را رسیدگی و عناوین خویش را در آن کنترل نمود.

توجه به سایت‎ها‎ی خارجی و به کارگیری مطالب بکر آنها می‎تواند شما را در برگزیدن کلمات کلیدی پسندیده مدد کند.

کلمات کلیدی بعد از گزینش باید در موتورهای جستجو  به جستجو پرداخت لغایت میزان کاربران مشخص شود. برای گرفتن یک رهنمود برای کلمات کلیدی می‎توان از لینک http://adwords.google.com بهره‌گیری ارائه کرد و در آن عبارات مورد نظر در پهنه تکاپو و یا آدرس سایت کمپانی را برای گرفتن واژه ها کلیدی مناسب وارد نمود. علاوه بر این در این صفحه می‎توان نتایج آماری را که هر واژه کلیدی چند بار در ماه جستجو شده و سایر آمارهای محلی را توسط آورد لغایت از این طریق بهترین کلمه کلیدی را انتخاب کرد. وانگهی استفاده از افزار Google Trends نیز شما را توانا می‎سازد الی با واژه ها کلیدی که بیشترین بهره‌گیری را داشته، آشنا شوید.

استفاده از واژه ها کلیدی که در سایت‎ها‎ی رقیب به پیشه می‎رود، می‎تواند عامل مهمی در برگزیدن بهترین واژه ها کلیدی باشد، ولی باید پروا داشت این شغل نباید به صوررت دنباله روی صرف باشد و باید در مرز یک الگوی باشد. زمانی که سایت منحصر به فرد است، کار آسانتر بوده زیرا رقیب اقلیت هستی دارد. در این شرایط باید بر روی صفحه تارنما خود کلیک راست نموده و گزینه View Source یا چیزی مانند به آن را گزینش کنید. با به کارگیری گزینه Find واژه‎ای به نام Meta Keywords را جستجو نماید.

نحوه انتخاب کلمه کلیدی

استفاده از عبارت‎های دو و سه کلمه‎ای و سئوالی هم می‎تواند در برگزیدن کلمات کلیدی مناسب، شغل ساز باشد.

استفاده از واژه‎ها‎ی هم معنا و مترادف در کناره واژه ها کلیدی اصلی، یکتا سایر از راه‎ها‎ی گزینش واژه ها کلیدی پسندیده می‎باشد.

در کنار انتخاب درست کلمات کلیدی، بهره‌گیری و بکار بردن آن‎ها نیز شرط مهمی در موفقیت درونمایه می‎باشد. استفاده از واژه ها کلیدی در تگ‎ها‎، عناوین، بطن محتوا؛ وانگهی بولد و ایتالیک کردن و پیوند زدن آنها به وب سایت‎ها‎ی معتبر هم یگانه سایر از روش‎ها‎ی افزایش تاثیر کلمات کلیدی می‎باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد