انواع کلمات کلیدی
کلمات کلیدی به دو گونه بلند و کوتاه بخش میشوند، واژه ها کلیدی کوتاه مشابه «فروش ویژه» و واژه ها کلیدی بلند همانند «فروش اخص پوشاک تابستانی» میباشد که کار بر روی کلمات کلیدی اختصار به مراتب دشوارتر از کلمات کلیدی بلند است زیرا رقابت اکثریت برای آن هستی دارد.
انتخاب کلمات کلیدی پسندیده برای تولید محتوا
ابتدا باید احتیاج و خواستهای مشتریان و بازدیدکنندگان به دقت رسیدگی شود و سپس واژه ها کلیدی بر پای بست، نیازها آنها گزینش شود.
ارتباط واژه ها کلیدی با جستار مورد بحث اهمیت زیادی دارد. لذا در اثناء انتخاب کلمات کلیدی باید به حیطه کاری و مطلبی که درباره آن درونمایه جاسازی میشود، پروا نمود.
هر چقدر میزان کلمات کلیدی طولانی تر باشد به همان میزان نیز از تعداد رقبا کاسته میشود که این امر موفقیت بیشتری را به سمت محتوا سوق میدهد.
جستجوی واژه ها کلیدی منتخب در موتورهای جستجو و سنجش میزان بهرهگیری آنها نیز راهی دیگر در جهت برگزیدن میباشد. اثناء جستجوی واژه ها کلیدی لیست نتایجی در قبل روی شما پیمان میگیرد که با نگریستن آنها میتوانید به ارزشمندی واژه ها و میزان تکرار آنها پی ببرید.
استفاده از نرم افزارهای واسط برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی همچون نرم اسباب Market Samurai که یک دست موزه قدرتمند برای بررسی رقبا در این کلمات کلیدی منتخب است، احد سایر از طریق های گزینش کلمات کلیدی مناسب میباشد. در این نرم انگیزه ها میتوان واژه ها و ایدههای گوناگون را رسیدگی و عناوین خویش را در آن کنترل نمود.
توجه به سایتهای خارجی و به کارگیری مطالب بکر آنها میتواند شما را در برگزیدن کلمات کلیدی پسندیده مدد کند.
کلمات کلیدی بعد از گزینش باید در موتورهای جستجو به جستجو پرداخت لغایت میزان کاربران مشخص شود. برای گرفتن یک رهنمود برای کلمات کلیدی میتوان از لینک http://adwords.google.com بهرهگیری ارائه کرد و در آن عبارات مورد نظر در پهنه تکاپو و یا آدرس سایت کمپانی را برای گرفتن واژه ها کلیدی مناسب وارد نمود. علاوه بر این در این صفحه میتوان نتایج آماری را که هر واژه کلیدی چند بار در ماه جستجو شده و سایر آمارهای محلی را توسط آورد لغایت از این طریق بهترین کلمه کلیدی را انتخاب کرد. وانگهی استفاده از افزار Google Trends نیز شما را توانا میسازد الی با واژه ها کلیدی که بیشترین بهرهگیری را داشته، آشنا شوید.
استفاده از واژه ها کلیدی که در سایتهای رقیب به پیشه میرود، میتواند عامل مهمی در برگزیدن بهترین واژه ها کلیدی باشد، ولی باید پروا داشت این شغل نباید به صوررت دنباله روی صرف باشد و باید در مرز یک الگوی باشد. زمانی که سایت منحصر به فرد است، کار آسانتر بوده زیرا رقیب اقلیت هستی دارد. در این شرایط باید بر روی صفحه تارنما خود کلیک راست نموده و گزینه View Source یا چیزی مانند به آن را گزینش کنید. با به کارگیری گزینه Find واژهای به نام Meta Keywords را جستجو نماید.
نحوه انتخاب کلمه کلیدی |
استفاده از عبارتهای دو و سه کلمهای و سئوالی هم میتواند در برگزیدن کلمات کلیدی مناسب، شغل ساز باشد.
استفاده از واژههای هم معنا و مترادف در کناره واژه ها کلیدی اصلی، یکتا سایر از راههای گزینش واژه ها کلیدی پسندیده میباشد.
در کنار انتخاب درست کلمات کلیدی، بهرهگیری و بکار بردن آنها نیز شرط مهمی در موفقیت درونمایه میباشد. استفاده از واژه ها کلیدی در تگها، عناوین، بطن محتوا؛ وانگهی بولد و ایتالیک کردن و پیوند زدن آنها به وب سایتهای معتبر هم یگانه سایر از روشهای افزایش تاثیر کلمات کلیدی میباشد.